het begin van een nieuwe reis

4 mei 2017

De zon zien opkomen in het land van de rijzende zon nou ja niet letterlijk ( we vlogen op dat moment boven china gebied eerlijkheid mij te zeggen (^ ^)  ) maar wel een prachtig gezicht om te zien de zon werd als het waren vastgehouden door de wolken waar door leek dat de zon langzaam werd losgelaten en zijn plaats in nam boven de aarde

Ook heb ik tijdens de vlucht nog een gesprek gehad met een van de stewardessen over hoe het eigenlijk komt van dat ik Japans ben gaan studeren ik heb de geschiedenis een beetje beknopt gehouden want anders zo het een behoorlijk lang gesprek geweest en even later kreeg ik ook nog namens de crew van het vliegtuig een geluksbelletje met daarin dat ze me een fijn periode in Japan toegewenst en geluk in de toekomst

Wel nog geprobeerd om te gaan slapen maar daar lijkt wel een vloek op te rusten want dat lukt me echt niet  ( ̄▽ ̄)

De reis naar mijn gastgezin ging ook wel goed weer een hoop dingen gezien van dat ik er met pa en ma was maar ook heel wat nieuwe dingen. Zo was de reis naar het gezin ook wel leuk want de route ging gedeeltelijk langs de zee dus kon ik daar lekker op uitkijken. Maar moest ik uitkijken van dat ik niet in slaap viel wat heel erg verleidelijke was . Daarna aangekomen bij het station om vervolgens opzoek te gaan naar een telefooncel, die vervolgens binnen bleek te staan dan buiten op het plein.
( denk je eindelijk iets te weten en wordt je als nog verrast )

Maar goed uit eindelijk heb ik kunnen bellen   En werd ik opgehaald door mij gastgezin het was een ouder koppel waar van de vrouw eind vijftig begin 60 en de man is 62 jaar oud.

Op de eerste dag ben ik bezig geweest met onkruid wieden machinaal dat wel maar het was wel behoorlijk zwaar om te doen en daarna de grond in orde gemaakt dat er groente geplant kan worden.

Dit jaar kan ik de foto,s pas op het internet zetten als ik weer terug thuis ben ik heb namelijk besloten om me laptop thuis te laten