dagje vrij

14 augustus 2015 - Hitachinaka, Japan

Goedemiddag iedereen vandaag weer even een kort berichtje uit Japan

Wel het begon vanochtend goed ik werd letterlijk wakker geschud door weer een aardbeving niet zo heftig als de vorig maar toch schudde de plek compleet waar ik sliep,
Daarna nog wel even geslapen maar ook niet meer zo lang.

In de ochtend nog een klein klusje moeten doen maar voor de rest waren we vrij ik besloot om weer even naar Mito te gaan om te kijken voor wat souvenirs maar helaas ik kon vandaag niet slagen voor souvenirs ik heb wel een antzichtskaart gekocht ( + natuurlijk postzegels ) en een taart voor het gastgezin waar ik op dit moment verblijf.

Op de terug weg mocht meemaken jaja ( dat een trein ongeveer 10minuten vertraging had wat vrij lang is in Japan) maar goed hij reedt wel voor de rest heb ik weinig te melden

ik zou zeggen iedereen een fijne dag verder

Daniël

1. Ma:
    14 augustus 2015
    lekker zo een luierdagje,wel leuk om te horen dat treinen ook daar vertragingen kennen Ben benieuwd wat voor taart het was.Maak er voor de rest een knappe tijd van .Groet Pa
  2. Ma:
    14 augustus 2015
  3. Inge, Marco, Ruben, Sasja:
    15 augustus 2015
    Jeetje Daniël, wat zal het dan rustig slapen zijn in Nederland zonder al dat geschud
    En wat de taart betreft.... wij lusten ook wel een stukje!
    Wij wensen jou nog veel plezier en leuke souvenirs toe.

Groetjes,

IMRS