dagje cultuur vuurwerk.en.veldwerk

23 augustus 2015 - Hitachinaka, Japan

goede avond iedereen hier weer een bericht uit Japan

gister had ik een dag vrij (zaterdag en zondag waren omgedraaid ) dus besloot ik naar mito te gaan voor wat cultuur ik had gehoord dat er namelijk.wel wat te zien was.
Na effe zoeken kwam ik uit bij een oude universiteit en overheidsgebouw uit een vroegere periode van Japan na die bezichte te hebben wat (mooi was om te zien) besloot ook nog even te gaan wandelen in het park at er achter lag ik heb een paar hele mooie foto van gemaak (ook van twe behoorlijk oude bomen) daarna nog naar een tentoonstelling te gaan over japan ten tijde van de.2de wereldoorlog hij was niet groot maar wel intresant daarna nog even gewinkeld en daarna maar eens besloten om terug te gaan. Later die avond was er ook weer een vuurwerkshow ( natuurlijk zijn we daar na toegeweest) ook nog een lekker Een appel gegeten die volgens mij in karamelachtig saus was ondergedoopt heerlijk(maar wel.zoet)

Vandaag begonnen we met werke op het veld om precies te zijn groente en fruit plukken toen we daar mee klaar waren. Werd er gevraagd of een dak konden maken voor de hooi opslag daar zijn we toch wel een groot gedeelte van de dag mee geweest daarna als laatste nog het hooi in de opslag leggen ( en ondertussen controleren of er geen nat hooi tussen zat). dat was wat allemaal gebeurt is vandaag was wel inspannend maar ook wel weer leuk om het resultaat te zien (en te proeven)

iedereen nog een fijne dag zo ik zeggen

Daniel

1. Ma:
    23 augustus 2015
    Hoi Daniël, leuk om te zien dat je er op uit gaat, en alles onderzoekt. Het zal best wel eens lastig zijn, ik denk dat het merendeel staat aangegeven in het Japans?! Hier gaat alles goed. We hebben mooi weer, en gisteren heb ik alle was weggewerkt. Vandaag heb ik even lekker een bakkie gedaan bij o&o, lekker even bijgekletst. Vandaag eten we couscous maaltijdsalade, daar had ik toch zo'n zin in! Morgen appen we wel weer even, tussen het boodschappen doen door! Groetjes van iedereen, veel liefs ma.