Foutje bedankt en computerzaken

26 augustus 2016 - Hitachinaka, Japan

Dinsdag 22-08-2016

Goeie middag iedereen Ik hoop dat het weer in Nederland even wat beter is dan dat het hier is op dit moment komt er namelijk net zo als vorige week een typhoon over Japan. Wat dus inhoud veel regen en behoorlijk harde windstoten .

Hier een verslag van afgelopen week We beginnen met afgelopen dinsdag ook al was het slecht weer er moest toch gewerkt worden gelukkig niet op het veld maar binnenshuis. Er moest namelijk worden schoon gemaakt en dan specifiek in vrijwilligers verblijf en aangezien ik de enige vrijwilliger was viel de taak op mij dus zo gezegd zo gedaan ik dinsdag het vrijwilliger,s verblijf schoongemaakt. Maar helaas bleek ik tijdens het schoonmaken maken de verkeerde schakelaar te hebben omgezet , en daar kwam ik dus woensdagochtend achter om 06:10 dat er een plas lag bij de koelkast dus dat betekende water opdoen en schoonmaken. Niet echt een klus waar je omzit te springen om 06:10 s,ochtends kan ik iedereen verzekeren, voor de rest ging de rest van de woensdag wel goed en hoefde ik niet verder schoon te maken. Donderdag zou ik in eerste instantie onkruid gaan wieden maar omdat het weer omsloeg ging dat niet door en heb ik de rest van de dag doorgebracht met het kopiëren van een kinderboek naar A3 formaat. En ondertussen Dorethy ook nog geholpen door haar mobiel te verbinden met via bluetooth aan de speakerset, De avond ben ik bezig geweest met het helpen van foto,s uitzoeken en verkleinen om op de site van de vrijwilligers organisatie te zetten. Voor de rest van de week gebeurde er niet echt iets bijzonders afgezien dat ik bezig ben met het naaien van krabhandschoenen, die gebruikt gaan worden voor een dans bij de gehandicapte school waar we morgen een speciale les hebben. Helaas moet ik zeggen dat de dans die we moeten gaan dansen nog niet echt kan maar gelukkig als ik het goed begrepen heb wordt aan een van de kinderen gevraagd of die het ons wil leren.

De les was bijzonder geslaagd kan ik ieder een zeggen ik was eigenlijk van plan omdit afgelopen dinsdag al te uploaden, maar wegens de drukte lukte het me niet omdit eerder te doen. Ik ben nu bezig met het uitzoeken van de foto,s dus komen binnenkort waarschijnlijk ook wel op dit blog. En naturlijk de verhalen van de afgelopen dagen.

1. Inge, Marco, Ruben, Sasja:
    26 augustus 2016
    Hoi Daniël,

Wat een verhalen heb jij weer, leuk om te lezen.
    Wat betreft het weer kan ik jou vertellen dat het hier de afgelopen dagen bijna Cypriotisch warm was! Vandaag is het bewolkt en 'slechts' tussen de 25 en de 27,5 graden. Tenminste in onze Heerhugowaardse achtertuin dan.

Sasja heeft net een weekje kindervakantiespelen achter de rug en ligt nu lekker met een Donald Duck pocket op de bank. Zij vond het buiten te koud ;-)
    Ruben is vanmorgen vertrokken voor het roeikamp van Ossa. Lekker drie dagen in een tentje en veel roeien uiteraard. Ook hij zal blij zijn als het niet zo heel warm meer is.

Volgende week beginnen de scholen weer, dus dan mag ik ook weer vier keer op een dag heen en weer fietsen. Dat zal wel weer even wennen zijn.

Wij wensen jou nog veel leuke, leerzame en interessante belevenissen en een beetje meer Hollands weer!

Groetjes,

Inge, Marco, Ruben, Sasja