mooi weer en aardbevingen

6 augustus 2015 - Hitachinaka, Japan

Morge iedereen vandaag weer een kort bericht uit japan

Vandaag waren we weer verder gegaan aan de houte vloer in de schuur (de vloer is nu bijna af ) daarna de spullen verhuizen naar die kamer.

Vandaag ook voor het eerst , meegeholpen met de engelse les dat hield in mezelf voorstellen in het engels en zoek spelletje spelen ( waar ik behoorlijk sloom in was moet ik toegeven ) en een verhaaltje voor lezen over hoe energie wordt opgewekt .

Nadat we klaar waren met de les gingen we eten tijdens was er een aardbeving die (ik in tegenstelling van die van gister wel voelde niet moeilijk als het complete huis op zijn gronveste schudt)

Dat is het voor vandaag mijn volgende blog is waarschijnlijk overmorgen pas morgen gaan we namelijk naar een vuurwerkfestival

Daniel

1. Ma:
    8 augustus 2015
    Hoi Daniël, wat een ervaring! Een aardbeving! Ik hoop dat je die niet teveel gaat meemaken. Leuk dat je langzamerhand alles gaat ontdekken daar. Ik hoop dat de vuurwerkshow leuk was?! hier gaat alles zijn gangetje, gisteren weer een extra dag gewerkt vanwege het hoge aantal zieken. Wat een leuke foto van jou met de fiets. Lange jongen, laag fietsje! Ik heb ook nog een paar appjes verstuurd. Tot de volgende keer! Ma