tweede vrijwilligersreis Japan

2 augustus 2016 - Hitachinaka, Japan

Gister weer aangekomen in Japan gelukkig ging het vliegen goed we hadden geen last van echte turbulentie Etc.. . En we kwamen sneller aan dan dat gepland was wat wel een voordeel was want nou hoefde ik niet met 35 graden te wachten op de bus.

De busreis zelf was niet echt opzienbaarend afgezien van dat ik een boedha beel heb gezien die met de meeste waarschijnlijkheid zo,n hoog is als een flat van ongeveer 5 verdiepingen ( die geef niet zo maar aan iemand om in de tuin te zetten)

bij aankomst op het station even Dorethy gecontact wat die eigenlijk nog in de buurt was van het station omdat ze net een andere vrijwilliger had weg gebracht dus inplaats van dat ik in een kleine warm trein moest nemen kon ik lekker met de auto. Wat ook wel fijn was want het was rond het middaguur en dat betekent het vaak tijdens de warme periode in Japan dat het niet vreemd is als het 33 graden is hoger.

wel even serieus last gehad van een Jetlag maar dan voornamelijk overdag dat kwam ik had niet geslapen in het vliegtuig, dus toen ik heel even ging liggen was ik ook binnen een kleine 15 minuten weg omdaarna na een half uur wakker te worden met het gevoel als of ik oud grijs en tachtig was.

Maar goed ik heb vandag al weer de eerste engelse les er op zitten dus je kan wel weer zeggen dat het goed gaat. En deze week is het een festival week met op vrijdag de afsluiting van de Obon week dat gebeurt met een enorme vuurwerkshow. Zaterdag is er een tempelfestival en zondag is ook nog een festival van waar ik ben vergeten waar voor dat festival eigenlijk wordt gehouden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marjolijn:
    2 augustus 2016
    Hoi Daniel! Wat leuk zeg, je bent weer in Japan! En al meteen op je plek zo klinkt het. En hartelijk dank, dat vind ik leuk om jouw verslagen te lezen! Een hele goede tijd daar!
    Hartelijke groeten uit een wat minder bijzonder en wat koud: Amersfoort, van Marjolijn
  2. Ma:
    2 augustus 2016
    Hoi Daniël,
    leuk om weer mee te kunnen genieten van je avonturen.
    We zijn blij dat je weer goed bij Dorethy en haar gezin bent aangekomen, en zijn weer erg benieuwd hoe je het zal hebben in Japan. Heel veel plezier en tot de volgende keer.
    Liefs van ons allemaal!!!
  3. Marieke:
    3 augustus 2016
    Hey Daniël,

Wat leuk!! Een nieuw vrijwilligersavontuur :) Heel veel succes en plezier gewenst!

Groetjes Marieke
  4. Inge, Marco, Ruben, Sasja:
    3 augustus 2016
    Hoi Daniël,

Wat leuk om wat van jou te horen uit het verre Japan.
    Wij zijn net allemaal weer terug in Nederland vanaf een zeer warm Cyprus en Corfu. Wij hadden ook temperaturen van rond de 35 graden, dus wij voelen met jou mee!

Wij wensen jou een fijn verblijf in Japan en lezen met plezier jouw verhalen.

Groetjes van ons allen,

Inge, Marco, Ruben & Sasja
  5. Emma:
    8 augustus 2016
    Hoooooooi Daniël!!!
    Wat schrijf je grappig en leuk!!!!!

Super super super gaaf dat je in Japan bent en ik lees je verhalen graag!!

Liefs, Emma